جوانه


جوانه


اس ام اس نیمه شب

 

اس ام اس نیمه شب

ببخشید این وقت شب مزاحم شدم…
میخواستم شما سفره خارجه زیاد رفتید هواپیما بوق داره؟


اس ام اس نیمه شب

 

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی


اس ام اس نیمه شب

 

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی


اس ام اس نیمه شب

 

سلام خیلی حالم گرفته! همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون؟!


اس ام اس نیمه شب

 

شرمنده دیر وقت مزاحم میشم ،میدونی چرا لک‌لک موقع خواب یک پایش را بالا می‌گیره؟
.
.
.
.چون اگر هر دو را بگیرد، می‌افتد!

اس ام اس نیمه شب

 

فردا فصل پشم چینى گوسفنداست
.
.
شب زود بخواب تا صبح اولین نفر باشى


اس ام اس نیمه شب

 

می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!


اس ام اس نیمه شب

 

می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!


اس ام اس شب

 

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار !!!


اس ام اس نیمه شب جدید

 

سلام این اس ام اس صرفآ جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است
و ارزش قانونی دیگه ای ندارد . شب بخیر .


س ام اس نیمه شب

 

جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم و همپام درد می کنه ! یه دکتر خوب سراغ نداری !


اس ام اس نیمه شب

 

من الان آمریکا هستم . میخواستم ببینم راست میگن وقتب اینجا روزه اونجا شبه ؟!


پیامک نیمه شب

 

ضمن عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش ، همراه اول  شما را به دیدن ادامه خوابتان دعوت می نماید! 


نیمه شب

 

پاشو لبخند بزن بعد بخواب . . .
ستاد شب زنده داران مردم بیکار


اس ام اس نیمه شب

 

ببین عزیز دلم پاشو……….. اگه پا نشی قهر میکنما…………. خب دلم برات تنگ شده………… جون من پاشو………… پاشدی…………. افرین عزیزم………… حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب!


اس ام اس نیمه شب

 

خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!


س ام اس نیمه شب

 

ببخشید بد موقه مزاحم شدم!!! می خواستم قربونتون برم باید از کدوم طرف برم!


اس ام اس نیمه شب

 

نمی دونم خواب دیدم که به تو اس ام اس دادم . خواب بودم به تو اس ام اس دادم . از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم . تو خواب بودی بهت اس ام اس دادم . کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم . تو کرم داشتی نصفه شب اس ام اس رو خوندی . الان خوابم دارم می نویسم . یا تو داری خواب می بینی من بهت اس ام اس دادم . بی خیال .. بخواب


 

 


نويسنده: عباس اخوان | تاريخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |